De inceput…

 IMAGINE 1Astazi am avut ceva emotii…Am facut publice pentru prima data, cateva din „umilele”  mele retete…Nu stiam cum veti reactiona…Am ramas placut surprinsa de numarul mare a  celor care m-ati vizitat. Va multumesc tuturor pentru incurajari si vorbele frumoase…dar  nu numai…pentru faptul ca sunteti aproape de mine…

 V-am lasat sa ma cunoasteti si altfel, asa cum si eu m-am redescoperit de putin timp  incoace…

Este un inceput…Desi mai am muulte de imbunatatit, de postat, de povestit…

Lasă un răspuns

