In lumea reala…

Samsung-Live-Wallpapers-HD-WallpaperViata…clipe, zile…un noian de intamplari si fapte, bucurii si tristeti, suflet si sentimente, oameni si lucruri, fiinte si obiecte, natura si imagini, bun si rau, frumos si urat, legi si faradelegi, experienta si navitate, optimism si dezamagire, intuneric si lumina …care se rostogoleste ciclic pana la un moment dat…Inceput – Sfarsit.

Supravietuire sau moarte…Destin curmat tragic, intr-o clipa nefasta, in imprejurari dramatice…

Unde au fost toti acei oamei care trebuiau sa ne reprezinte, sa ne ajute, sa ne onoreze cu serviciile lor…adica autoritatile, sau reprezentantii institutiilor statului pe care ii platim? Sa le multuim doar localnicilor, pentru ca se pare ca ei au reactionat mai bine, mai repede si mai cu folos. Pentru ca ei sunt eroii, ei au gasit supravietuitorii…

Sunt impresionata de tot ce am auzit astazi , in a doua parte a zilei. Oameni frumosi, valorosi, extraordinari si buni care traiesc doar pentru a salva vieti, nu au putut fi salvati dacat prea tarziu. Dupa mult, prea multe ore… Medicii nostrii…unii dintre ei voluntari…Cum este posibil? M–a intristat teribil acest accident aviatic cu echipajul SMURD. Am inteles ca au murit doua persoane…Cine este de vina? Oricum, pentru ei nu mai conteaza…Dumnezeu sa-i odihneasca in pace!

PS: Am evadat din bucatarie in lumea reala …si uite ce am gasit azi…Si eu care am abia mi-am postat ultima reteta…banal…

Lasă un răspuns

