Paste Tagliolini al Nero

Tagliolini al nero 1

Sambata am hotarat sa pregatesc o cina cu aroma mediteraneana: paste. Acum ceva timp, am primit de la cumnatica mea doua pachete de paste, printre care si aceste paste negre, cu calamar si cerneala de sepie (cel putin, asa scria pe ambalaj). M-am gandit sa le pregatesc cu ceva mai colorat, mai viu, sa indulcesc putin culoarea lor inchisa. Recunosc, este pentru prima data cand am mancat si pregatit genul acesta de paste, dar au iesit delicioase. Adevarul este ca, niciodata nu poti sa dai gres cu niste paste bine pregatite si cu un asa amestec de culori si arome… Si au mers de minune cu un pahar de vin rosu…Ai mei le-au apreciat si… abia ne-au ajuns la trei persoane. Daca va tenteaza si vreti sa incercati, iata si varianta mea de preparare…

Ingrediente

  • 1 pachet paste Tagliolini al nero (250 gr)
  • 200 gr creveti decorticati (cu codite)
  • 50 gr unt (aproximativ)
  • 5-6 catei de usturoi
  • 10 -12 rosii cherry
  • 4 rosii deshidratate in ulei de masline
  • 1 lamaie
  • sare, piper rosu
  • cimbrisor
  • busuioc
  • ulei de masline

 Mod de preparare

– Se fierb pastele in apa si sare aproximativ 4 minute (exact cum sunt instructiunile de pe ambalaj), se scurg, se clatesc cu jet de apa rece, se stropesc cu putin ulei de masline si se pastreaza acoperite.

– Intr-o tigaie de teflon  se pune untul la incins, se adauga usturoiul zdrobit, se soteaza cca 2 minute, se pun crevetii care se rumenesc aproximativ cate 3 minute pe fiecare parte si apoi se adauga rosiile cherry taiate in jumatate (am pastrat doua rosii pentru ornat) si rosiile deshidratate maruntite.

– Cand rosiile se inmoaie putin, se adauga zeama de la ½ lamaie, 1 ceasca apa fiarta si se lasa sa fiarba cca 3 minute.

– Se condimenteaza cu sare, piper, cimbrisor, busuioc si 2-3 felii de lamaie.

– Se amesteca sosul rezultat cu pastele fierte.

– Se servesc fierbinti, dupa dorinta, cu, sau fara parmezan ras.

Tagliolini al nero 2

Pofta buna!

Un gând despre „Paste Tagliolini al Nero

Lasă un răspuns

