Cum separi gălbenușurile de albușuri…

Tips-Kitchen-LFără  nici un efort deosebit, fără să faci mizerie, fără să te murdărești pe mâini…Am găsit acest filmuleț pe Youtoube și m-am gîndit să vi-l arăt și vouă.

Mie mi s-a părut foarte simplu, pe lângă faptul că m-am distrat copios…iar acest truc mi-a ieșit din prima…Oul se sparge într-o farfurie și cu ajutorul unei sticle goale de plastic, gălbenușul se aspiră înăuntrul sticlei și apoi  se mută în alt vas.

M-aș bucura dacă și vouă v-ar fi de folos acest mic truc. Sunt curioasă dacă încercați și voi și vă iese acest truc. Urmăriți mai jos cum se face:

http://www.youtube.com/watch?v=D3N5ztU4jzM

2 gânduri despre „Cum separi gălbenușurile de albușuri…

Lasă un răspuns

