Coșulețe cu cremă de vanilie și căpșuni

Cosulete cu crema de vanilieNu pentru că astăzi sărbătoresc, sau această zi ar fi una deosebită sau specială pentru mine. Doar este o sărbătoare importată de puțini ani și de noi din SUA, evident, cu toată recuzita de rigoare. Dar, atâta reclamă, iureș și promovare se face la ziua de Valentine’s Day, ziua îndrăgostiților de pretutindeni, încât tot marketingul acesta, toate felicitările frumos colorate, inimioarele, prăjiturelele și bombonelele roșii, aproape că m-au prins și pe mine…mi-au dat o stare aparte (să mai uit de supărarea că mi s-a stricat aparatul de fotografiat)…și…tare mi-au făcut poftă de ceva dulce, simplu, ușor, drăguț, care să mă binedispună. Deci, pentru voi, mă conformez prezentului și vă urez ”Happy Valentine´s Day!”

Practic, acest desert este încropit la mare repezeală și vine în continuarea coșulețelor aperitiv pe care vi le-am prezentat alaltăieri. Cum mai aveam la îndemână câteva coșulețe, rămase de zilele trecute, am făcut rapid o cremă de vanilie și..cu câteva fructe găsite în frigider…gata simpaticul și deliciosul meu desert de astăzi. Pentru mine a fost foarte simplu, pentru că aveam deja coșulețele, pentru voi poate fi doar o idee, pentru un desert rapid, simplu, ușor, delicios și extrem de savuros. Și evident, ne încadrăm puțin și în tematica zilei…(sâc!)

Deși, pe părți componente, rețeta v-am arătat-o la postările anterioare, am să vă dau totuși câteva indicii și ingredientele, restul, am să vă rog să căutați în rețetele anterioare.

 Ingrediente

Pentru COȘULEȚE:

  • 1 pachet foi plăcintă (sau un număr multiplu de trei foi plăcintă, depinde câte doriți să faceți)
  • ulei sau unt topit

Pentru CREMA DE VANILIE:

  • 1  litru lapte
  • 3 ouă
  • 150 gr zahăr
  • 7 linguri făină
  • ½ pachet unt
  • 4 plicuri zahăr vanilat ( 1/2 linguriță vanilină)

Pentru DECOR:

  • frișcă
  • fructe  după preferință (eu am folosit căpșuni)

osulete cu crema de vanilie

Mod de preparare

COȘULEȚE:

https://vickysrecipes.wordpress.com/2014/02/12/cosulete-aperitiv-cu-crema-de-avocadosomon/

CREMA DE VANILIE:

https://vickysrecipes.wordpress.com/?s=eclere

ASAMBLAREA:

  • Se ajează coșulețele pe o tavă și cu ajutorul unui pos, se umplu cu cremă de vanilie.

  • Se decorează după preferință cu frișcă, glazură de ciocolată și fructe.

Cosulete cu crema de vanilieCosulete cu crema de vanilie

Succes și să aveți Poftă!

 

Nota:

-Dintr-un pachet de foi de plăcintă vă ies cca 3 tăvi  de muffins (36 coșulețe)

 

2 gânduri despre „Coșulețe cu cremă de vanilie și căpșuni

Lasă un răspuns

