La ce mai pot folosi alimentele din bucătăria noastră, sau cum să ne vopsim natural părul

Miere si lamaie pentru vopsirea naturala a paruluiZilele acestea am avut o preocupare aparte, care parcă nu se încadrează cu specificul blogului meu, preponderent culinar. Dar vreau să vă împărtășesc și vouă rezultatele căutărilor mele, pentru că se încadrează în seria de ”util” și ”este bine de știut”.

Fiica mea, la aproape 23 de ani nu și-a vopsit părul până acum. Are o culoare frumoasă de păr, un șaten deschis, care, în funcție de anotimp capătă inflexiunile soarelui.

Își dorește uneori o schimbare de look, fără însă să-și agreseze nuanța naturală a părului. Are un păr sănătos pe care și-l îngrijește, dar vrea să se vopsească în mod natural, dacă se poate, pentru că își face griji pentru efectele nocive ale chimicalelor din vopselele de păr.

Am tot căutat pe internet diverse alternative sănătoase la varianta clasică de vopsire a părului și am găsit câteva site-uri.

Am aflat astfel, câteva sfaturi utile, lucruri noi și interesante despre miere, ceai negru, cafea, lămâie, nuci, morcovi, sfeclă, salvie, mușețel, praz…alimente știute de noi, dar produse naturale care pot schimba nuanța părului nostru dacă le folosim într-un anume mod, altfel decât știm.

Dacă tot am pierdut vremea, m-am gândit să vi le prezint și vouă, poate vă interesează, iar dacă puteți să-mi recomandați și altceva, aștept sfaturile voastre cu mare interes.

  1. http://diybeautytutorials.blogspot.ro/2011/08/5-ways-to-dye-hair-naturally-just-pick.html
  2. http://www.healthextremist.com/natural-hair-dye-methods-how-to-dye-your-hair-all-naturally/
  3. http://www.eva.ro/frumusete/coafuri/parul-tau-5-metode-naturale-sa-l-colorezi-fara-vopsea-permanenta-articol-39672.html
  4. http://www.ele.ro/frumusete/vopsea-de-par/vopsirea-parului-7-metode-naturale-la-care-nu-te-asteptai-24857

Lasă un răspuns

