”Parada mucenicilor”

Pentru că mă tot gândesc cum să vă răsplătesc consecvența cu care mă urmăriți, atât aici, cât și pe pagina mea de Facebook – ”Vicky`s Recipes”, sau pe Twitter, cât și pentru că testați/ încercați rețetele mele, pentru pasiunea voastră de a pregăti ”bunătăți” pentru cei dragi, dar și pentru curajul vostru de a posta și de a-mi trimite fotografii cu preparatele voastre, m-am gândit să vă premiez și să fac această paradă, ori de câte ori este cazul…Cu timpul, cu siguranță, voi găsi și alte modalități prin care să vă răsplătesc, dragele mele.

Vă mulțumesc tuturor fetelor, hărnicuțelor, care ați încercat rețeta mea de mucenici moldovenești, dar mai ales pentru că mi-ați împărtășit și mie rezultatul minunat și reușita muncii voastre. Mi-ați făcut ziua mult mai fericită, dragelelor! Vă mulțumesc tuturor, pentru postările voastre! 🙂

Felicitări, doamnele mele!

Aceasta este ”Parada mucenicilor”…cei mai buni mucenici făcuți de voi, cu drag, pentru cei dragi:

1.Dana Spînu, care mi-a încercat cele mai multe rețete până acum și căreia îi mulțumesc din suflet pentru că a fost și este mereu alături de mine, pentru că este o gospodină grozavă, cu abilități deosebite și spirit inventiv

Dana 1Dana2

2.Petre Doinița, care mă urmărește constant și este interesată mai ales de dulciuri, pentru că este o expertă în torturi, are un talent și o măiestrie deosebită, iar eu sunt tare mândră și fericită că uneori se inspiră și din rețetele mele…

Petre Doinita 1Petre Doinita 2

Petre doinita 3Petre Doinita 4

3.Adriana Lea Dinca, care la fel mă urmărește mereu și apreciază ceea ce fac și se inspiră adesea de aici…o gospodină desăvârșită, care când are timp face minuni în bucătărie…

Adriana Lea 1Adriana Lea 2

4.Cătălina Iftime, tânăra mea dragă, pasionata de bucătărie, care își face simțită prezența mereu și acum a făcut niște mucenici excelenți…cred că pentru prima oară… 🙂

Catalina Iftime

Nu-i așa că este minunată această paradă?

Îmi doresc să fac de acum încolo mai des astfel de parade și cu alte preparate… 😉

Felicitări tuturor, doamnele mele drage! 🙂

Pe toate, vă îmbrațișez cu drag!

2 gânduri despre „”Parada mucenicilor”

  1. Ce surpriza minunata, Vicky! Sincera sa fiu, ma simt magulita si asta pentru ca nu sunt nici pe departe atat de pasionata si creativa ca tine. Incerc sa gatesc sanatos si variat pentru familia mea, lucru destul de dificil, avand in vedere ritmul alert de viata din zilele noastre. Blogul tau imi este o reala sursa de inspiratie. Ma bucur sa incerc ceva nou si imbietor de fiecare data si am de unde alege, apoi imi face placere sa-ti citesc toate sfaturile, pe care le oferi cu mare drag alaturi de valoroasele tale retete. Cat despre mucenici, fetita mea i-a adorat, pur si simplu! Azi dupa-amiaza mai ramasesera doi si m-a rugat sa-i pastrez special pentru ea! Si eu te imbratisez cu mare drag, iti multumesc pentru tot si iti doresc mult noroc in tot ceea ce faci.

    Apreciat de 1 persoană

    • Pentru toate cuvintele frumoase, nu pot decat sa iti multumesc mult Dana! Pentru faptul ca ma urmaresti, imi incerci si apreciezi retetele, nu pot decat sa ma bucur. Pentru faptul ca retele incercate sunt pe gustul vostru si va plac nu pot decat sa fiu fericita…Inseamna ca munca mea cu blogul acesta isi atinge scopul… O pup pe Teo! Va imbratisez si eu cu mare drag…

      Apreciază

Lasă un răspuns

