Mistery box challenge – parada lunii iunie 2015

cutia misterelorUndeva, pe la începutul lunii, vă spuneam că am mari emoții pentru că, pentru prima dată, voi fi gazda unei provocări, iar blogul meu va găzdui de asemenea o frumoasă paradă culinară în acest sfârșit de lună.

Da, am avut emoții, pentru că Provocarea ”Cutia misterelor” sau ”Mistery Box” este una dintre cele mai frumoase. Aici putem să dăm frâu liber imaginației și să pregătim tot felul de bunătăți, doar cu ingredientele secrete pe care gazda lunii respective le face cunoscute, le scoate din cutia misterioasă și ne indică apoi ingredientul magic și obligatoriu. Găsiți aici mai multe detalii despre provocare.

Deoarece m-am gândit că suntem în plin sezon călduros, pentru luna iunie, am scos din cutia misterioasă următoarele ingredient: fructe de sezon, ouă, lapte, ciocolata preferată sau cacao, frișcă sau cremă de brânză, iar elementul  surpriză a fost menta. Din aceste ingrediente, dragele mele doamne participante au pregătit o mulțime de bunătăți răcoritoare și tare, tare savuroase.

Vă mulțumesc tuturor celor care au dat curs acestei provocări, le mulțumesc acestor fete minunate și talentate care și-au răpit din timpul lor și mi s-au alăturat la această provocare. Mi-au arătat astfel că le-a plăcut conținutul cutiei misterioase.

Acum să nu vă mai țin pe ”jar”, pentru că și așa este destul de cald afară și să vă prezint ce au pregătit minunatele blogger-ițe care au participat la provocarea lunii iunie. Sunt minunate fetele acestea, foarte talentate, inventive, iar blogurile lor sunt deosebite. Merită să le urmăriți, pentru că sigur veți găsi numai preparate alese.

Vă las să vă deconectați cu parada aceasta de deserturi, un regal de finețuri și delicatese dulci, răcoritoare și apetisante, aromate cu mentă, tare potrivite pentru o lună călduroasă de vară.

Grăbită tare să plece în concediu, cea mai hărnicuță furnicuță care a vrut să ni se alăture a fost Monica, la care am apreciat în mod deosebit promptitudinea, măiestria, dar și minunata Prăjitură cu cireșe, ciocolată și mentă, cu care ne-a încântat și bucurat. Mulțumesc Monica, este o încântare să te cunosc!

img_9347mCristina, deși este la dietă și nu a mai participat demult la provocare, printr-un semn divin (sau poate nu) a primit multă mentă într-o zi și acest lucru a determinat-o să ni se alăture, dar nu oricum, ci oferindu-ne o delicioasă Înghețată de ciocolată cu mentă proaspătă, savuroasă, cremoasă, simplă, dar mai ales pregătită în conformitate cu rețeta Dukan. Mulțumesc pentru participare Cristina, ești o scumpă!

inghetata-de-ciocolata-cu-menta-proaspata1-CristinaOcupată și fericită în același timp pentru că i-au venit acasă copiii din Franța, Lulu și-a făcut timp și pentru noi și a pregătit un excelent Tort cu cireșe, brânză și mentă, tort deosebit de delicios, aromat și răcoritor cu care și-a răsfățat nu numai musafirii, dar și pe noi. Mulțumesc și te pup, Lulu! 

Tort cirese - Lulu

Bănățeanca noastră aprigă și pricepută în ale bucătăriei, care mereu ne răsfață cu preparatele ei, Margareta ne-a trimis o minunăție de prăjitură, un desert mentolat,  o negresă delicioasă, pufoasă și umedă, Brownies cu mentă și marshmallow. Mulțumesc Marga, este o plăcere să te vizitez și să mă delectez cu preparatele tale ardelenești!

Brownies -Margareta

Draga noastră Cerasela, inițiatoarea acestei provocări minunate, ne-a încântat vizual și mental papilele gustative, cu o minunată Inghetata cu ciocolata si menta, cu textura unica de lapte condensat care o face irezistibilă în această combinație. Mulțumesc mult Cerasela, ești minunată!

inghetata-cu-ciocolata-si-sirop-de-menta1-Cerasela

De la Bacău, chiar dacă super ocupată cu multe alte dulcegării pentru ”un dar de nuntă”, Maria ne-a adus și ne-a prezentat în stilul ei tare simpatic o minune de rețetă, Prăjitură cu mentă și cremă de brânză, cu un meci minunat al aromelor, delicioasă și foarte arătoasă. Mulțumesc Maria și mă bucur că te-am cunoscut…pentru că ești adorabilă!

prajituri cu menta - Maria Zambatian

Pe ultima sută de metri ni s-a alăturat o fată tare dragă mie, o moldoveancă tânără, frumoasă, dulce și talentată, care face minuni din deserturile ei grozave, Laura. Ea ne-a adus nu unul, ci două deserturi excelente, unul mai încântător ca celălalt. O Tartă cu ciocolată, cireșe și mentă, densă, ciocolatoasă, cu gust pronunțat de mentă, fără zahăr și cu unt făcut în casă. Un deliciu fără limite…

Tarta cu ciocolata Laura 1Tot Laura ne-a adus și o Negresă cu căpșuni și mentă, combinație savurosă, de excepție, care dă un gust senzațional unei negrese simple. Mulțumesc mult și te pup dulce, Lauric frumos și talentat!

Negresa Laura2Voi încheia eu parada cu o Marquise de ciocolată și mentă, un desert fin, delicios, un desert regal înnobilat cu mentă, cu ciocolată la extrem.

Marquise de ciocolată cu mentă

Sper să vă placă această paradă de excepție în care menta a fost vedeta lunii iunie, pentru că eu sunt tare încântată de ea. Sunt foarte bucuroasă să găzduiesc o prezentare atât de frumoasă! Aștept cu nerăbdare comentariile și părerile voastre!

Cu îmbrățișări calde pentru toată lumea, mulțumesc încă o dată fetelor participante, vouă că mă urmăriți și…tuturor vă doresc mult succes în continuare! 🙂

13 gânduri despre „Mistery box challenge – parada lunii iunie 2015

  1. Victoria, multumesc mult ca m-ati primit! Eu, de obicei, nu prea particip la proiecte, insa aceasta pur si simplu m-a fascinat, asta pentru ca imi plac misterele, ma atrag provocarile ingenioase si pentru ca ador combinatiile de cioco+menta, si nu numai! Multumesc inca o data, mi-a fost drag sa particip si abia astept urmatorul episod >:d<
    Multumim tuturor care au participat, pentru efort si delicii, dar mai ales gazdei care este delicata si talentata! 😡

    Apreciază

    • Cu drag, Laura! Tu esti deosebita, iar eu ma bucur enorm ca ni te-ai alaturat! Mi-ai facut o mare, mare placere, deoarece in tacere iti admir activitatea si stiu ce minuni dulci pregatesti tu acolo! Te imbratisez cu mare drag!

      Apreciază

  2. Pingback: Mistery Box Challenge (Provocarea Cutia Misterelor) |

Lasă un răspuns

