Parada ”Weekend cu spor” pentru luna Septembrie

Da, sunt gazdă pentru a doua oară luna aceasta. De data aceasta la o altă provocare frumoasă, Weekend cu spor, în care regulamentul spune că toate participantele (vă mulțumesc mult, dragele mele 🙂 ) vor pregăti bucate alese din rețetarul gazdei lunii respective.

Așadar, eu, onor gazdă, cu drag și mari emoții le-am propus admirabilelor și harnicelor mele prietene virtuale câteva dintre preparatele mele din care să se inspire: AperitiveMâncărurile bunicii: Legume și zarzavaturiAlt fel de preparateDeserturi și prăjituri.

Am așteptat cu inima la gură, cu emoții mari, cu temerile începătorului, să văd ce aleg fetele dintre propunerile mele. Am fost tare încântată să văd că acum, în ultimul weekend al lunii septembrie, am cu ce mă lăuda în fața lor și a voastră pentru că vă prezint o paradă frumoasă, deosebită. Pentru această parade le mulțumesc din suflet tuturor fetelor care au participat, care și-au „rupt” din timpul lor liber de weekend și au pregătit o sumedenie de bunătăți. Cu distinse îmbrățișări și recunoștință eu le pup pe fetele acestea talentate și harnice și le doresc mult spor și succes pe mai departe în tot ceea ce întreprind ele. Sunteți o minune de fete, dragele mele!

Mulțumesc Ștefania Anastasiu, tu care ai inițiat această provocare și ne-ai dat astfel posibilitatea de a ne cunoaște.

Și acum vă prezint parada lunii septembrie care se va încheia în curând, cu dulciuri multe și salate. O parade de suflet cu rețete, bloguri și persoane minunate, de excepție. Dacă vă inspiră și pe voi, nu uitați să intrați pe blogurile recomandate și veți rămâne uimiți de încântare pentru ce veți descoperi.

1.A sosit repede, repede, frumoasa și harnica Monica Horoiu cu o delicioasă Plăcintă cu iaurt. Am înțeles că a fost prima dată când a făcut-o, dar cu siguranță nu și ultima pentru că ”tare bună a fost”.

1-Monica-Placinta cu iaurt

2.Imediat a venit din bucătăria ei plină cu bunătăți, Sidy (Sidonia Toncean), cu o minunăție de Salată caldă cu dovlecei și brânză, cu multe vorbe frumoase și o poezioară care m-au emoționat profund. Nu uitați să îi treceți și voi pragul bucătăriei virtuala și veți găsi o mulțime de preparate alese.

2-Sidy-Salata calda de dovlecei, rosii si branza

3.S-a desprins dintre rețetele ei minunate, talentata și draga mea Merișor (Maria Udrea) care a pregătit o Budincă aperitiv cu șuncă și ardei, delicioasă, aspectuoasă, cu o multitudine de culori și cu ouă proaspete de țară. De fiecare dată mă uimește fata aceasta, mă bucură și mă inspira cu delicioasele ei preparate și cu hărnicia ei. Vă veți convinge singuri dacă îi veți cunoaște rețetele.

3-Merisor -Budinca aperitiv cu sunca si ardei

4.Cu povești, cu mult suflet, cu sensibilitate în bucătăria și rețetele ei, draga de Lulu (Iancu Lubița) ne-a răsfățat cu un preparat deosebit, Coșulețe cu creveți, care se pare că au fost pe placul ei și nu numai. Vă invit așadar să o cunoașteți și voi.

4-Lulu- Cosulete cu creveti

5.Din lumea ei virtuală plină cu rețete pentru un stil de viață sănătos, Cristina Pană, ne-a adus această salată ”mortal de bună”, Salata bogată și sățioasă – Dukan Style. Dacă vă place, intrați și poate vă inspiră și alte rețete sănătoase.

5- Cristina Pana-salata-bogata-si-satioasa-dukan-style

6.Margareta Cișmașiu, o fată energică și harnică, a venit repede cu o ”negresă cu bezea”, sau ”negresă cu moț” sau…Dinte de negru. Marga a spus ca ”negrul” ei ”este cam știrb, dar prăjitura este minunată”…Să știi draga mea, până la urmă asta este tot ce contează!

6-Margareta - Dinte de negru

7.Merișor m-a surprins deosebit de plăcut și a venit cu a doua rețetă, de data aceasta un dulce aromat, delicios, Prăjitură cu foi fragede și mere. Vezi, de aceea te iubesc eu Merișorule! Ești atât de harnică și talentată! 🙂

7-Merisor-Prajitura cu foi fragede si mere

8.Ștefania Anastasiu sau Ștefi hărnicuța, ne-a adus o bunătate de desert, un dulce rapid, adică o savuroasă Plăcintă cu iaurt, pe care vă invit să o degustați și voi de pe blogul ei.

8-Stefy-placinta cu iaurt

9.Eu, mă înscriu luna aceasta la paradă cu acest chec simplu, cremos și foarte gustos, Chec de dovlecei.

Chec de dovlecei

10.Nu în ultimul rând draga mea prietenă Sidy m-a surprins plăcut, bucurându-mi sufletul, cu o a doua rețetă și a venit cu prăjitura copilăriei mele: o prăjitură pe cât de ușor de făcut pe atât de delicioasă, Prăjitură cu gem de caise și bezea, care arată excelent. Te îmbrățișez, draga mea Sidy!

9. SidyPr gem+bezea (2)11.Simona, o fată cu suflet și blog minunat, pe ultima sută de metri a completat parada aceasta cu o delicioasă Pastă de ton. Chiar dacă ”starea” ta nu a fost grozavă, pentru efortul tău, îți mulțumesc, Simona și îți doresc numai bine!

10.Simona-Pasta de ton

12.De curând am descoperit blogul Mihaelei Velicu, cu o mulțime de rețete minunate care vă pot inspira oricând și pe voi.  Mishu s-a hotărât într-un final să se alăture paradei noastre, dar să-și completeze și bogatul ei caiet de rețete, aducându-ne Brioșe cu afine delicioase și minunat de aromate.

11.Mihaela-Briose cu afineÎncă emoționată, dar fericită și mulțumită de parada acestei luni, vreau să le mai mulțumesc fetelor încă odată pentru participare și să le îmbrățișez din suflet.

Dacă v-a inspirat, v-a plăcut, sau nu parada aceasta, pe voi vă aștept oricum cu impresii, păreri și comentarii.

Pe curând!

14 gânduri despre „Parada ”Weekend cu spor” pentru luna Septembrie

  1. O parada deosebit de frumoasa, de la o fata cu suflet deosebit.
    Multumim Vicky draga pentru minunatele tale retete si pentru felul atractiv in care ne…”povestesti” retetele !O adevarata incantare…
    Ai primit retete tare gustoase , facute de fete…frumoase, de fapt o recunostinta pentru retetele tale delicioase.
    Felicitari tie si tuturor participantelor si fii sigura ca retetele tale se vor repeta cu siguranta.
    Te tzuc cu mare rag !

    Apreciază

  2. Frumoasa parada, felicitari gazdei si participantelor! Din pacate din nou am intarziat… iar starea mea nu mi-a permis sa fac alte bunatati (nici din aceasta nu m-am infruptat eu prea tare), asa ca ma prezint umila, cu salata mea de ton: http://sim0na-world.blogspot.ro/2015/09/pasta-de-ton.html
    Multumesc Vicky ptr intelegere! O gramada de reteta faine ai, am salvat cateva, iar cand m-oi simti in stare le si pun in practica!

    Apreciază

  3. Mmmm o parada frumoasa si apetisanta,plina de bunatati!aveam in program si alta reteta dar cu atatea probleme pe capul meu,a intervenit si una de sanatate,parca nu mai aveam chef de absolut nimic!!te pup draga mea si multumim de gazduire!

    Apreciază

Lasă un răspuns

