Vitrina cu rețete – luna ianuarie 2016

Bine v-am regăsit, dragilor!

Începând de anul acesta m-am gândit să vin cu această noutate pe blog, anume, la sfârșitul fiecărei luni să încerc să trag linie și să îmi postez micul caiet cu rețete al lunii respective, într-o vitrină retrospectivă. Chiar așa se va intitula fiecare articol de ”bilanț” de sfârșit de lună: VITRINA CU REȚETE…

În acest mod îmi voi putea evalua activitate, iar voi o puteți urmări, admira sau nu, pe de-a întregul. Ne vom reaminti astfel împreună  rețetele care ne-au plăcut și care poate ”v-au făcut cu ochiul” să le încercați.

Am început anul cu speranțe în gând și suflet, cu chef de gătit, cu proiecte noi, cu idei multe, mai ales cele legate de ”hăinuțe noi și mai frumoase” pentru blog, cu dorința de a aveau un feed-back mai bun de la voi și de a primi cât mai multe fotografii cu preparatele voastre după rețetele mele.

De aceea voi începe prin a vă oferi această vitrină, un ”remember”lunar cu rețete pe care le voi grupa în categorii, așa cum le am eu structurate aici, în dorința de a vă inspira zi de zi și de vă fi mai aproape.

M-aș bucura dacă ați intra să îmi vizitați și pagina de Facebook – Vicky`s Recipes și de a lăsa și acolo comentariile și părerile voastre.

Aș vrea să îmi împărtășiți parerile și impresiile voastre despre acest blog, ce ar trebui să îmbunătățesc, ce nu vă place, ce lipsește, sau…ce vă doriți să mai găsiți aici.

Nu în ultimul rând vreau să vă invit pe Hobby Chef unde mai postez uneori și…de ce nu, să savurați și alte rețete delicioase de acolo, precum și să admirați o grămadă de lucruri utile pentru bucătăriile voastre, de unde sunt sigură că aveți ce alege.

Luna aceasta am reușit să pregătesc și să postez 12 rețete, iar vitrina mea cu rețete pe luna ianuarie arată cam așa:

Caietul de retete-ianuarie.jpgAperitive:            

Mic dejun, gustări:

Salate:

Paste:

Mâncărurile bunicii:

Deserturi pentru toți:

Dacă vă plac rețetele mele vă aștept cu pozele preparatelor voastre după ele pe adresa de contact, sau cu like-uri, comentarii și share-uri pe pagina de Facebook.

Vă mulțumesc pentru sprijin și pentru faptul că mă urmăriți!

Să avem o lună februarie așa cum ne-o dorim! Toate cel bune, dragilor!

Pe curând și…spor în toate, chiar și la gătit! 😉

Lasă un răspuns

